خريد پيج اينستاگرام خريد پيج اينستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت

معرفي سايت باي فالوور ، افزايش تعداد فالوور با استفاده از باي فالوور

پيش گفتار

خب همانطور كه از عنوان اين پست مشخص است، موضوع در رابطه با اينستاگرام است. به نظرم لازم نيست كه بخواهيم در مورد اهميت اينستاگرام و نقش اين شبكه‌ي اجتماعي در كسب درآمد در اين روزهاي جامعه‌مان صحبت كنيم. براي اين كار كافي است كه نگاهي به دور و اطراف خود بياندازيد. به ندرت كسي را پيدا مي‌كنيد كه اين شبكه‌ي اجتماعي را در تلفن همراه خود نداشته باشد. بنابراين اگر تا به حال براي فعاليت در اين بستر منتظر بوده‌ايد، بهتر است كه هر چه زودتر اين انتظار را به پايان برسانيد.

باي فالوور چه كاري براي شما انجام مي‌دهد؟
باي فالوور يك سايت خدمات اينستاگرام است كه به افرادي كه توانايي يا زمان كافي براي گسترش پيج خود ندارند، كمك مي‌كند تا اين مسير را ساده‌تر و سريع‌تر طي كنند. در باي فالوور مي‌توانيد اقدام به خريد فالوور، كامنت، لايك، ويو، ربات اينستاگرام ، پيج و ... كنيد. اما به طور كلي به چه روش‌هايي مي‌توان فالوور جذب كرد و آيا خريد فالوور يا ديگر موارد از سايت‌هايي مانند باي فالوور مناسب‌ترين و بهترين راه‌است؟

حقيقتا ما اينجا هستيم تا صادقانه با شما سخن بگوييم. خريد فالوور نمي‌تواند بهترين گزينه‌ي روبروي شما باشد چرا كه هميشه جذب فالوور به صورت ارگانيك بهترين راه‌حل پيشرو است. اما اين موضوع تا حد زيادي به شرايط شما هم بستگي دارد. براي مثال ممكن است عدم خريد فالوور منجر به نااميدي و كناره گرفتن از عرصه شود. در اين جا انواع روش‌هاي جذب فالوور را به شما معرفي خواهيم كرد.

جذب فالوور با استفاده از توليد محتوا و به روش طبيعي
حقيقتا اولين گزينه‌ي پيش روي هر فردي جذب فالوور به صورت ارگانيك است. به اين معني كه بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي ، با استفاده از توليد محتوا افراد را به سوي پيج خود كشانده و توسط خود آن‌ها فالو شويد. اين كار مزاياي زيادي دارد. اول اين كه كاربري كه جذب كرده ايد كاملا با ميل و علاقه‌ي خود و چه بسا هدفمند وارد پيج شما شده و به احتمال زياد از محصولات يا خدمات شما خريداري خواهد كرد.

اما اين روش در كنار تمام مزايايي كه دارد داراي معايبي هم هست. اولين عيب آن زمان بر بودن آن است. به اين معني كه بايد حدود 1 سال فعاليت مستمر داشته باشيد تا بتوانيد به تعداد قابل توجهي از فالوور دست پيدا كنيد. از سويي ديگر توليد محتوا امري هزينه ‌بر است. اگر خود شما بخواهيد توليد محتوا كنيد بايد بتوانيد كار با تعدادي از نرم افزارهاي را ياد بگيرد. از سويي ديگر اگر بخواهيد شخصي را استخدام كنيد، اين هزينه‌ها چند برابر خواهد شد. براي حل اين مشكلات باي فالوور چاره‌اي انديشيده است كه در پاراگراف بعدي توضيح خواهيم داد.

خريد فالوور اينستاگرام

جذب فالوور با استفاده از تكنيك خريد فالوور
خريد فالوور يك راه حل ديگر براي بالا بردن تعداد فالوورها در اينستاگرام است. اما چرا بايد با استفاده از اين روش اقدام به جذب فالوور كرد؟ اولين و مهم‌ترين مزيت اين كار سرعت بالاي كار است. به اين معني كه در اين روش در كمتر از چند دقيقه صاحب تعداد مورد نظر فالوور خواهيد شد. از سويي ديگر هزينه‌ي اين روش بسيار پايين تر از روش‌هاي ديگر شد.

باي فالوور چه خدمات ديگري عرضه مي‌كند؟
خدمات باي فالوور فقط محدود به فالوور نيست. بلكه مي‌توانيد از خريد لايك، ويو، كامنت، ربات، پيج و ... هم بهره مند شويد.

خريد ربات از باي فالوور
ربات‌ها برنامه‌هاي تحت وب يا اپليكيشن موبايل هستند كه برخي از عمليات تكراري در اينستاگرام را به طور خودكار براي شما انجام مي‌دهند. براي مثال هنگامي كه قصد رشد دادن يك پيج را داريد، لازم است كه پيج‌ها و پست‌هاي مرتبط با حوزه‌ي خود را يافته و آن‌ها را فالو يا لايك كنيد. اگر شما زمان كافي براي اين كار را نداشته باشيد، ربات مي‌توانيد اين كار را براي شما انجام دهد.

خريد ويو از باي فالوور
ويوها از 2جهت مي‌توانند براي شما مفيد باشند. اول اين كه با اضافه كردن ويو به ويدئوهاي خود اينطور نشان مي‌دهيد كه محتواي آن‌ها قابل توجه است و كاربران ديگر را ترغيب مي‌كنيد تا آن را تماشا كنند. از سويي ديگر با اضافه كردن ويو به استوري‌هاي خود باعث مي‌شويد كه اينستاگرام اينطور بپندارد كه افراد زيادي از استوري شما ديدن كرده اند و اين موضوع سبب مي‌شود كه به خودي خود پيج شما رتبه‌ي بالاتري پيدا كند. با خريد ويو اينستاگرام مي توانيد در جهت پيشرفت حركت كنيد .

باي فالوور چگونه خدمات خود را تضمين مي‌كند؟
همانطور كه مي‌دانيد بازار خريد و فروش خدمات اينستاگرامي مي‌تواند بسيار خطرناك باشد. براي مثال خريد پيج مي‌تواند يك كلاهبرداري باشد. به اين خاطر كه ممكن است اشخاص سودجو پيجي كه فالوورهاي آن تماما فيك هستند را به شما بفروشند. لذا ضروري است كه حتما خريد خود را از  سايت‌هاي معتبر مانند باي فالوور انجام دهيد.

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه باي فالوور را از ساير سايت‌ها مجزا كرده است اين است كه براي تمام خريد‌هاي خود ضمانت بازگشت وجه تعيين كرده است. اين موضوع يعني باي فالوور كاملا به خدماتي كه ارائه مي‌كند اطمينان دارد.

از سويي ديگر باي فالوور پشتيباني 24 ساعته دارد. به اين معني كه در هر ساعت از شبانه روز كه با محصول خريداري شده‌ي خود مشكلي داشتيد، مي‌توانيد از مشاوره‌ي رايگان برخوردار شويد.

همچنين باي فالوور از سرعت بسيار بالايي برخوردار است. به اين معني كه سفارش‌هاي شما بعد از ثبت شدن در كمتر از چند دقيقه انجام مي‌شود.

از آنجايي كه باي فالوور به امنيت پيج كاربران خود توجه زيادي دارد لذا براي افزايش فالوور يا كامنت و ... هيچ نيازي به پسورد حساب كاربري ندارد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/23 ساعت: ۰۴ توسط:buyfollowerco1 :